کلیه بیمار بیماری با سنگ در کلیه، باید با من نگرانی در مورد آن
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

کلیه بیمار بیماری با سنگ در کلیه، باید با من نگرانی در مورد آن

من یک بیمار مبتلا به بیماری کلیوی هستم، من به تازگی یک آزمون و سونوگرافی نشان می دهد یک سنگ کوچک در کلیه ام، من هیچ احساس در مورد آن وجود دارد. دکتر به من گفت که من نیاز به مراقبت از این سنگ، باید در مورد آن نگران؟
برای وضعیت شما در حال حاضر، عملکرد کلیه خود را هنوز هم خوب است و سنگ کلیه های آسیب دیده بود، به طوری که دکتر گفت به شما در مورد آن نگران نباشید. اما حتی این، شما باید سنگ کوچک را نادیده بگیرد. این سیستم ایمنی بدن خود را طیف و تعادل اسید و باز در بدن شما نشان می دهد.
در ابتدا ما نیاز به حل کردن سنگ در کلیه خود را با طب میکرو چینی ما پس از آن می تواند از ادرار تخلیه می شود. بنابراین ما می توانیم سنگ را از آسیب رساندن به عملکرد کلیه جلوگیری می کند. پس از آن ما نیاز به تنظیم تعادل بدن خود را اسید و باز و سیستم ایمنی بدن با درمان ایمنی بدن ما است. بنابراین وجود خواهد داشت بدون سنگ در آینده است. علاوه بر آن، دو درمان می تواند به شما کمک کند برای تعمیر کلیه های آسیب دیده خود را و آنها را از آسیب بیشتر است.
چگونه می توانید میکرو چینی Osmotherapy پزشکی و ایمنی درمانی درمان بیماری های کلیوی؟
میکرو چینی پزشکی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری از طب سنتی چینی، آن را تا چهار عملکرد اصلی، آنها ضد انعقاد، ضد التهاب، ضد ترومبوز و بزرگ رگ های خونی می باشد. توسط آن دسته از توابع، می تواند گردش خون را ترویج و برطرف کردن سموم از خون، در نتیجه برای محافظت از کلیه از آسیب بیشتر.
ایمنی درمانی می تواند به کلیه کمک به بازگرداندن آن سیستم ایمنی بدن و افزایش آن را توسط شش مرحله است. همکاری با میکرو چینی پزشکی، می تواند کلیه های آسیب دیده تعمیر، در نتیجه از بین بردن این علائم ناشی از آسیب کلیوی.
اگر شما می خواهید بدانید که جزئیات بیشتر درباره کسانی که درمان و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا در WhatsApp / وایبر دکتر ما مشورت به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com
واتساپ / وایبر: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: